T
Zəng mərkəzi operatoru
TOKAZ MMC Son tarix: 09 yanvar 2026
228
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Daxil olan zəngləri cavablandırmaq və müştərilərin suallarını ətraflı cavablandırmaq. 
  • Şirkətin məhsul və ya xidmətləri barədə dəqiq təqdim etmək. 
  • Müştərilərlə biznes etikaya uyğun, mehriban, nəzakətli ünsiyyət qurmaq. 
  • Daxil olan zəngləri sistemdə və müvafiq proqramda qeyd etmək, məlumat bazasını yeniləmək, müştəri detalları, müraciətlər, şikayətlər və s. qeydləri aparmaq. 
  • Müştəri şikayətləri, sorğuları və problemləri qəbul edib, həll yolları təqdim etmək və ya məsələni aidiyyəti şöbəyə yönləndirmək. 
  • Geri əlaqə (follow-up) zəngləri etmək, müştəri məmnuniyyətini yoxlamaq və müştəri bazasını idarə etmək.
Tələblər:
  • Orta ixtisas və ya ali təhsil;
  • Müvafiq vəzifədə minimum 1 il iş stajı;
  • Səlis və aydın nitq, düzgün diksiya;
  • Azərbaycan dili və Rus dili biliyi əsas üstülükdür;
  • Kompyuter bilikləri, ofis proqramlarından istifadə bacarığı;
İş şəraiti:
  • İş qrafiki: 2 növbəli iş qrafiki
  • Əməkhaqqı: Net 500 AZN (1-ci növbəli iş qrafiki üçün)
  • Net 700 AZN (2-ci növbəli iş qrafiki üçün)
  • İş yeri: Caspian Plaza (Baş ofis)

Uyğun namizədlər CV-lərini Müraciət Et düyməsində göstərilən elektron poçt ünvanına "Zəng mərkəzi operatoru” başlığı ilə göndərə bilər. 

Müraciət et