Filial tərəfindən təklif edilən bütün növ məhsul və xidmətlər üzrə müraciətçilərə ilkin məlumatları verir və müraciətçilərin istəyinə əsasən onları müvafiq
bölmələrə yönəldir.
Filial ilə digər struktur bölmələri arasında bankdaxili sənəd mübadiləsini təmin edir və onların qeydiyyatını aparır.
Daxil olan və çıxan məktubların, dövri nəşrlərin qeydiyyatını aparır və arxivləşdirir.
Növbənin avtomatik idarəedilmə sistemi ilə bağlı filiala daxil olmuş şəxslərin sullarına cavab verir və lazım olduqda onlara köməklik göstərir.
Tələblər:
Təhsil- Ali
İş təcrübəsi- tələb edilmir
Dil biliyi- Azərbaycan dili- yüksək, Rus dili- yüksək
MS Office- başlanğıc
İş şəraiti:
Biz sizə nə təklif edirik?
Karyera inkişafı üçün əlverişli mühit;
Fəaliyyət sahəsi üzrə təlimlərdə iştirak imkanı;
Komanda quruculuq tədbirlərində iştirak imkanı;
İdman zallarında endirim imkanları;
Mobil operatorun korporativ tariflərinə qoşulmaq imkanı;
Bölgələrdə yerləşən müxtəlif yüksək səviyyəli otellərdə endirimlər;
Könüllü tibbi sığorta;
Həyatın yığım sığortasına qoşulmaq imkanı.
Müraciət et butonunda qeyd olunan linkə daxil olaraq qeydiyyatdan keçib, müraciət edə bilərsiniz.