Tibbi vasitələrin qeydiyyatı ilə bağlı sənədləşmələrin aparılması (Səhiyyə Nazirliyi Analitik Ekspertiza Mərkəzinə qeydiyyat sənədlərinin aparılması və təqdim edilməsi) ;
İdxal məktublarının alınması ilə bağlı sənədləşmələr (Səhiyyə Nazirliyi Analitik Ekspertiza Mərkəzinə sənədlərin təqdim olunması, məktub hazır olduqda ödəniş edilib sənədlərin təhvil alınması ;
Tender sənədlərinin hazırlanması zamanı bəzi dövlət qurumlarına (məsələn Ədliyyə Nazirliyi, Əmək Müfəttişliyi , banklar və s.) müraciətləri fiziki şəkildə çatdırmaq, sənədlər hazır olduqda onları təhvil almaq ;
Tenderlərin icrası zamanı malların təhvil verilməsi və təhvil-təslim aktlarının imzaladılması ;
Satınalma şöbəsinin işi ilə bağlı qurumlara və həmin qurumlardan geriyə sənədlərin aparılmasını təmin etmək, bununla bağlı taksi, kuryer sifarişlərinin verilməsi və s.
Tələblər:
Biznesin idarə olunması, Təhcizat zəncirinin idarə olunması və ya uyğun sahədə bakalavr təhsili (yeni universitet məzunları müraciət edə bilər) ;
Satınalma və sənədləşmə sahəsində iş təcrübəsinin olması arzuolunandır ;
Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) və sənəd idarəetmə sistemlərində işləmə təcrübəsi ;
Azərbaycan və rus dillərində sərbəst yazı və danışıq, İngilis dili arzuolunandır.
İş şəraiti:
5 günlük iş həftəsi ( 09:00-dan 18:00-dək) ;
Əmək haqq: 500-700 Azn ;
Rahat iş mühiti və peşəkar inkişaf imkanları.
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını email ünvanına məktubun mövzu hissəsində “Sənədləşmələr üzrə köməkçi” yazaraq göndərə bilərlər.