Satış üzrə mütəxəssis
Ibis Baku city Son tarix: 21 fevral 2025 131
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Hotel və restoran xidmətləri ilə bağlı Korporativ müştərilərlə uzunmüddətli əlaqələr qurmaq və müqavilələr bağlamaq bacarığı.
  • Aktiv satış texnikalarından istifadə etmək və müştərilərlə müqavilənin imzalanmasından başlayaraq onun icrasına qədər prosesi idarə etmək bacarığı.
  • Qarşıya qoyulmuş məqsədlərə çatmaq üçün strateji planlaşdırma və iş prosesinin təşkili üzrə bacarıqlara malik olmalı.
  • Səlis yazılı və şifahi nitq bacarığı, Power Point və Opera (PMS) digər alətlərdən istifadə etməklə prezentasiyaların ictimaiyyətə təqdim etmə bacarığı.
  • Əməkdaşlarını hotellərə yerləşdirən və xarici mütəxəssislərlə işləyən şirkətləri Hotelimizə cəlb etmək və özəl qiymət planı çıxarmaq.
  • Mövcud bazarın və rəqiblərin araşdırılması, satışın artırılması imkanlarını müəyyən etmə bacarığı.
  • Uzunmüddətli nəticələr üçün motivasiyalı olmaq və şirkətin bazar payının artırılması.
  • Yeni potensial müştərilərin araşdırılması, onların əməkdaşlığa cəlb edilməsi və müştəri bazasının artırılması.
  • İllik büdcənin hazırlanması, təsdiqlənməsi və nəzarət edilməsi.
  • Qarşıya qoyulan hədəflərə yönəlmiş fəaliyyət göstərməsi.
  • Potensial müştərilərlə qiymət təkliflərinin razılaşdırılması.
  • Korporativ satışın icrası üçün lazımi müqavilə və sənədlər toplusunun hazırlanması.
Tələblər:
  • Hotel və restoran xidmətləri ilə bağlı Korporativ müştərilərlə uzunmüddətli əlaqələr qurmaq və müqavilələr bağlamaq bacarığı.
  • Aktiv satış texnikalarından istifadə etmək və müştərilərlə müqavilənin imzalanmasından başlayaraq onun icrasına qədər prosesi idarə etmək bacarığı.
  • Qarşıya qoyulmuş məqsədlərə çatmaq üçün strateji planlaşdırma və iş prosesinin təşkili üzrə bacarıqlara malik olmalı.
  • Səlis yazılı və şifahi nitq bacarığı, Power Point və Opera (PMS) digər alətlərdən istifadə etməklə prezentasiyaların ictimaiyyətə təqdim etmə bacarığı.
  • Əməkdaşlarını hotellərə yerləşdirən və xarici mütəxəssislərlə işləyən şirkətləri Hotelimizə cəlb etmək və özəl qiymət planı çıxarmaq.
  • Mövcud bazarın və rəqiblərin araşdırılması, satışın artırılması imkanlarını müəyyən etmə bacarığı.
  • Uzunmüddətli nəticələr üçün motivasiyalı olmaq və şirkətin bazar payının artırılması.
  • Yeni potensial müştərilərin araşdırılması, onların əməkdaşlığa cəlb edilməsi və müştəri bazasının artırılması.
  • İllik büdcənin hazırlanması, təsdiqlənməsi və nəzarət edilməsi.
  • Qarşıya qoyulan hədəflərə yönəlmiş fəaliyyət göstərməsi.
  • Potensial müştərilərlə qiymət təkliflərinin razılaşdırılması.
  • Korporativ satışın icrası üçün lazımi müqavilə və sənədlər toplusunun hazırlanması.
Müraciət et