Rəqiblərin trendlərinin, yeniliklərinin və ümumiyyətlə bazar təhlili aparmalı (yerli və beynəlxalq bazarlar);
Markanın inkişaf etdirilməsi üzrə strategiyanı hazrlamalı;
İstehlakçıların məmnunluq dərəcəsinin ölçülməsi, onların hazırkı və gələcək arzu, istəklərinin öyrənilməsi, ictimaiyyətlə əlaqələrin yaradılması, brendin yüksəldilməsi;
Məhsulun satılması üçün sxemlər hazırlamalı;
Aylıq satış həcmi haqqında rəhbərliyə məlumat verməli;
Reklam, güzəşt və qiymət siyasətinin müəyyənləşdirilməsi;
Uyğunsuzluğun aradan qaldırılması üçün xüsusi fəaliyyət proqramlarının həyata keçirilməsi və islahedici tədbirlərin görülməsi;
Marketinq fəaliyyətlərinin analizi və aylıq hesabatların hazırlanması
Reklam və PR fəaliyyətlərinin koordinasiyası;
dizayner və satış şöbəsi ilə koordinasiyalı işləmək;
Marketinq kommunikasiyaları çərçivəsində reklam kampaniyalarının strategiyasının hazırlanması, icrası və effektivliyinin təhlili;
Həftəlik və aylıq foto/video çəkiliş planlarının hazırlanması və idarəolunması.
Tələblər:
Marketinq, iqtisadiyyat, menecment istiqamətləri üzrə ali təhsil
Təcrübə minimum 3-4 il
Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı olmalı
Ticarət -idarəetmə - marketinq menecment sahəsində təcrübəsi olmalı;
Aktiv, yenilikçi, kreativ, punktual, məsuliyyətli, komandada ilə işləmə bacarığı olmalı
Satış prinsiplərini bilməli
Müasir texniki ünsiyyət vasitələrindən və kommunikasiya vasitələrindən, məlumatlardan istifadə üsullarını bilməli
Yazılı və vizual kontent hazırlamaq bacarığı
Yaradıcı yanaşma (kreativ)
Kommunikasiya qabiliyyəti
İş şəraiti:
Həftə ərzində 5 günlük iş qrafiki
İş saatı: 09:00-18:00
Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarığına əsasən müəyyən ediləcəkdir.
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər şəkilli CV ilə birlikdə mövzu yerinə "Marketinq meneceri (Marketoloq)" yazmaqla Müraciət Et düyməsində göstərilən mail ünvanına göndərə bilərsiniz. Yalnız uyğun namizədlərə geri dönüş olunacaqdır.