Operator (ön masa)
AZINTELECOM Son tarix: 24 may 2025
387
Vəzifə öhdəlikləri:

Departament: Kommersiya departamenti/ Müştərilərlə əlaqələr şöbəsi/ Müştəri xidmətləri bölməsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
  • Müştərilərdən daxil olan şikayət və sorğuların vaxtında və düzgün cavablandırılması;
  • Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı və arxivləşdirilməsi;
  • Gündəlik əməliyyatların icra olunması və müvafiq qeydiyyatın aparılması.;
  • Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
  • Müştərilər üçün satış əməliyyatlarını tamamlamaq;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirmək
Tələblər:
  • Ali təhsil;
  • Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
  • Telefon zəngləri və e-poçtların peşəkar və nəzakətli şəkildə cavablandırılması və müvafiq şəxslərə yönləndirilməsi;
  • Gündəlik görüşlərin, sənədlərin və qəbul proseslərinin dəqiq və nizamlı şəkildə təşkil olunması;
  • Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Məsuliyyətli, səbirli, stressə davamlı olmalı;
  • Microsoft Office proqramları üzrə biliklər;
  • Məxfi məlumatlarla ehtiyatlı davranmaq bacarığı;
  • Qeyd olunan vəzifə üzrə iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dili və rus dilini - yüksək səviyyədə bilmək (ingilis dili biliyi üstünlükdür)

Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, Müraciət Et butonunda qeyd olunan e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

Müraciət et