Dövlət qurumları və müxtəlif firmalara rəsmi məktubların yazılması, mətnlərinin hazırlanması, məktubun göndərilməsi və prosesin izlənilməsi
Telefonlara cavab vermək
Daxil olan və göndərilən sənədlərin aidiyyatı üzrə bölüşdürülməsi
E-mail və yazışmaların həyata keçirilməsi, aidiyyatı şöbələrə yönləndirmək
Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqları yerinə yetirmək
Məktubların, daxili yazılan sənədlərin qeydiyyatı, şirkətə daxil olan və şirkətdən göndərilən sənədlərin qeydiyyatı
Şirkətin iş fəaliyyəti ilə bağlı portfolionun mütəmadi yenilənməsini təmin etmək, şirkətin saytında yenilənmələrin vaxtlı-vaxtında yerləşdirilməsini nəzarətdə saxlamaq, foto və məlumatların keyfiyyətinə nəzarət etmək
Tələblər:
Cins: Qadın
Aktiv, inisiativ işlədən, məntiqi düşüncəyə malik olmalı
Məsuliyyətli, pozitiv, gülərüz və nəzakətli
Azərbaycan və ingilis dili səlis, rus dili biliyi arzuolunandır.
Verilən tapşırıqları yüksək keyfiyyətlə və gecikdirmədən yerinə yetirməli
Kompüter bilikləri (MS Office proqramlarıda yaxşı işləmək bacarığı)
Ofis texnikası ilə işləmək təcrübəsi
İş şəraiti:
Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə
6 günlük iş rejimi
Həftə içi günlər saat 10:00-dan 18:00-dək
Şənbə günü 10:00-dan 16:00-dək
Namizədlər CV-lərini “Ofis meneceri” başlığı ilə elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.