Ofis administratoru
Suyum AZ Son tarix: 03 noyabr 2025
344
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Şirkətin təqdim etdiyi xidmət və məhsullar haqqında məlumatlı olmaq və müştərilərə ilkin informasiya vermək;
  • Ofisə daxil olan zənglərin, məktubların və elektron yazışmaların cavablandırılması və yönləndirilməsi;
  • Ofis sənədlərinin  qəbulu, qeydiyyatı;
  • Görüşlərin və iclasların təşkili;
  • Rəhbərliyin tapşırıqlarının vaxtında və dəqiq icrası;
Tələblər:
  • XANIM namizədlərə üstünlük verilir
  • Yaş həddi: 21-35;
  • Təhsil tələbləri: Ali təhsil;
  • MS Office proqramlarında yüksək işləmə bacarığı (xüsusilə Excel, Word);
  • Azərbaycan və Rus dillərində ünsiyyət bacarıqları;
  • Ünsiyyətcil, məsuliyyətli və təşkilatçılıq bacarığına malik olmaq.
İş şəraiti:
  • İş günləri: 5 gün
  • İş saatı: 09:00-18:00
  • İstirahət günləri: 2 gün (həftə sonu)
  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə uyğun rəsmiləşdirmə;
  • Əmək haqqı – 600 AZN.

Müraciət üçün:
CV formasını mövzu yerinə “Ofis administratoru” qeyd etməklə 
Müraciət Et düyməsində göstərilən elektron poçt ünvanına göndərmək xahiş olunur.

Müraciət et