Müştəri Təcrübəsinin İdarəolunması İdarəsi/ Məhsul və müştəri təcrübəsinin idarəolunması şöbəsi/Layihə meneceri
Azerbaijan Airlines
Son tarix: 25 may 2025
65
Vəzifə öhdəlikləri:
Layihələrin uğurla tamamlanmasını təmin etmək üçün detallı layihə planları hazırlamaq və idarə etmək, tapşırıqları, son tarixləri və tələb olunan resursları dəqiq müəyyənləşdirmək;
Layihələrin başlanğıcından tamamlanmasına qədər bütün mərhələlərin icrasını idarə etmək;
Riskləri müəyyənləşdirmək və idarə etmək, problemlərin qarşısını almaq üçün planlar hazırlamaq və məsələləri sürətlə həll etmək;
Layihənin vaxtında və uğurlu çatdırılmasını təmin etmək üçün funksiyalararası komandaları əlaqələndirmək;
İcrada olan layihələr üzrə hesabatlılığın təmin edilməsi;
Maraqlı tərəflər üçün əsas əlaqə nöqtəsi olmaq, layihənin irəliləyişi barədə təchizatçılar, maraqlı tərəflər və komandalarla əlaqələr qurmaq və müntəzəm yeniliklər vermək;
Resurslardan səmərəli istifadəni təmin etmək üçün layihə büdcələrini hazırlamaq;
Qərar vermə proseslərinə dəstək olmaq üçün ətraflı hesabatlar təqdim etmək.
Tələblər:
Təhsil: Bakalavr/Bakalavr təhsili;
Dil bilikləri: Azərbaycan dili – səlis; İngilis dili – səlis;
Kompüter bilikləri: MS Office;
Ünsiyyət bacarıqları (yazılı, şifahi);
Danışıqların aparılması bacarığı;
Qərar vermə bacarığı;
Problemi həll etmə bacarığı;
Təqdimat bacarığı;
Dəyişikliklərə uyğunlaşmaq bacarığı;
Komandada işləmə bacarığı.
İş şəraiti:
Heydər Əliyev Beynəlxalq Hava Limanı.
İş rejimi:
5 günlük
Vakansiya haqqında:
Vakansiya növü Tam ştat
Təcrübə 1-2 il
Vəzifə dərəcəsi Mütəxəssis
Təhsil Bakalavr
Maraqlanan namizədlər Müraciət Et butonunda qeyd olunan link-ə daxil ola bilərlər.