Qonaqlar tərəfindən daxil olan müraciətləri qəbul etmək və sualları cavablandırmaq.
Ticarət mərkəzinin ən son yenilikləri və kompaniyaları haqqında telefonla və ya gələn qonaqlara və məlumat vermək.
Müştərinin təklif və iradlarını qəbul edərək lazımı strukturlara yönləndirmək.
Qarşıya çıxmış problemin operativ həlli məqsədilə, müştərini aidiyyatı struktur və şəxslərlə əlaqələndirmək.
Parkinq ilə bağlı müraciət edən müştərilərə ödəmə qaydalarını izah etmək, ödəmə terminallarını yerini göstərmək və alternativ ödəmə üsullarını(online) izah etmək.
İnfo monitorun işlək olmasına nəzarət və məlumatların yenilənməsi üçün aidiyyatı struktur və şəxslərlə məlumat vermək.