Y
Front Office Manager
Yeddi Gözəl Hotel Gabala Son tarix: 23 may 2025
68
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Qəbul, rezervasiya, konsyerj və bellboy xidmətlərinin gündəlik fəaliyyətini idarə etmək.
  • Front office komandasının rəhbərliyi və iş cədvəllərinin hazırlanması.
  • Gələn və gedən qonaqların qarşılanması, yerləşdirilməsi və çıxarılması proseslərinə nəzarət.
  • Qonaq məmnuniyyətinin artırılması üçün müvafiq tədbirlərin görülməsi.
  • Gələn qonaq şikayətlərinin effektiv və operativ həlli.
  • OTA-lar (Booking.com, Expedia və s.) və PMS proqramları ilə işləmək.
  • Rəhbərliyə gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatların təqdim olunması.
  • Digər şöbələrlə (housekeeping, F&B və s.) koordinasiyanın təmin olunması.
Tələblər:
  • Ali təhsil (Turizm, Menecment və ya əlaqəli sahədə).
  • Hotelçilik sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi (ən azı 1 il rəhbər vəzifədə).
  • PMS proqramları üzrə təcrübə (Opera, Fidelio və s.).
  • Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı.
  • Azərbaycan və ingilis dillərində sərbəst danışıq və yazı bacarığı (rus dili üstünlükdür).
  • Liderlik və komanda idarəetmə bacarığı.
  • Problemləri operativ həll etmə və qərarvermə bacarığı.
  • Qonaq yönümlü xidmət anlayışı və yüksək ünsiyyət bacarığı.

Üstünlüklər:

  • Əlavə dil bilikləri.
  • Revenue Management və ya satış bilikləri.
  • Turizm üzrə əlavə təlim və sertifikatlar.

Təminatlar:

  • Azərbaycan Respublikası əmək məcəlləsinə uyğun rəsmi işə qəbul, 6 günlük növbəli iş qrafiki.
  • İş vaxtı qidalanma şirkət tərəfindən təmin edilir.
  • Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin ediləcək.
İş şəraiti:

Necə müraciət etmək olar:

  • İş yeri Qəbələ şəhərində yerləşir.
  • CV-i başlıqda Front Office Manager qeyd etməklə Müraciət et butonunda qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərsiniz.
  • Qısa siyahıdan seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.musayevrashid24@gmail.com
Müraciət et