M
Ofis meneceri
MEGAMAX MMC Son tarix: 08 June 2025
851
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Ofisə servisnen bagli daxil olan zənglərin cavablandırılması və müştərilərə lazım olan ilkin məlumatın verilməsi, lazimi olan senedlerin musterilerden telebe edilmesi  təyinatı üzrə istiqamətləndirilməsi ;
  • Şirkətin sənəd mübadiləsinin təminatı: daxil olan və gedən sənədlərin qeydiyyatı, hesabatı, saxlanılması və arxivləşdirilməsi;
  • Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, surətçıxarma işinin icrası;
  • Sənədlərin göndərilməsini təşkil etmək;
  • Kargüzarlıq işlərinin aparılması;
  • Qonaqların qarşılanması, qeydiyyatı;
  • Məlumatların konfidensiallığını qorumaq;
  • Şöbənin digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı fəaliyyət göstərmək
Tələblər:
  • Xanım namizədlərə üstünlük verilir
  • Ali təhsil;
  • Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti (rus dili ustunlukdur);
  • MS Office (Excel, Word, ) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı; (1 c proqrami ustunlukdur)
  • İş təcrübəsi: 1 – 2 il
  • Ofis avadanlıqları ilə tam sərbəst işləmək bacarığı (printer, scan);
  • Komanda ilə kommunikasiyanı yüksək səviyyədə qurmaq;
  • İşgüzar münasibət etikası;
  • İşində səliqəli, məsuliyyətli və dəqiq olmaq
İş şəraiti:
  • Bazar ertəsi – cümə: saat 09:00 - 18:00
  • Şənbə günü 09:00-13:30 və Bazar günü iş günü deyil
  • Ünvan: Bakı şəh., Nərimanov ray., 

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Müraciət et