Ofisə servisnen bagli daxil olan zənglərin cavablandırılması və müştərilərə lazım olan ilkin məlumatın verilməsi, lazimi olan senedlerin musterilerden telebe edilmesi təyinatı üzrə istiqamətləndirilməsi ;
Şirkətin sənəd mübadiləsinin təminatı: daxil olan və gedən sənədlərin qeydiyyatı, hesabatı, saxlanılması və arxivləşdirilməsi;
Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, surətçıxarma işinin icrası;
Sənədlərin göndərilməsini təşkil etmək;
Kargüzarlıq işlərinin aparılması;
Qonaqların qarşılanması, qeydiyyatı;
Məlumatların konfidensiallığını qorumaq;
Şöbənin digər struktur bölmələri ilə qarşılıqlı fəaliyyət göstərmək
Tələblər:
Xanım namizədlərə üstünlük verilir
Ali təhsil;
Azərbaycan dilində səlis danışıq qabiliyyəti (rus dili ustunlukdur);
MS Office (Excel, Word, ) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı; (1 c proqrami ustunlukdur)
İş təcrübəsi: 1 – 2 il
Ofis avadanlıqları ilə tam sərbəst işləmək bacarığı (printer, scan);
Komanda ilə kommunikasiyanı yüksək səviyyədə qurmaq;
İşgüzar münasibət etikası;
İşində səliqəli, məsuliyyətli və dəqiq olmaq
İş şəraiti:
Bazar ertəsi – cümə: saat 09:00 - 18:00
Şənbə günü 09:00-13:30 və Bazar günü iş günü deyil
Ünvan: Bakı şəh., Nərimanov ray.,
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.