Direktor assistenti
Sağlam Ailə Son tarix: 07 may 2025
787
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Şirkətə gələn qonaqların qarşılanması və uyğun şəkildə yönləndirilməsi;
  • Sənəd dövriyyəsinin (daxili və xarici) idarə olunması;
  • Gündəlik iclasların təşkil edilməsi;
  • Rəhbərlik tərəfindən daxil olan tapşırıqların icrası; 
  • İş qrafikinə uyğun iş planının hazırlanması, gündəliyinin tutulması (görüşlər, zənglər, qəbullar, iclaslar və s.);
  • Səyahət və iş yeməkləri ilə bağlı yerlərin bron edilməsi;
  • Sosial şəbəkə hesablarını idarəetmə bacarığı.
Tələblər:
  • Ali təhsil;
  • Aidiyyatı sahədə 1 ildən artıq iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dilində səlis danışıq və yazı qabiliyyəti (rus və ingilis dili arzuolunandır);
  • Komputer bilikləri: MS Office (Word, Power Point, Excel )– yaxşı;
  • Məsuliyyətli, diqqətli, ünsiyyətcil olmalı və komanda ilə işləməyi bacarmalı.
İş şəraiti:
  • İş qrafiki: həftənin 6 günü (həftəlik 40 saat);
  • Əmək haqqı müsahibə əsasında razılaşdırılır;
  • Özü və ailə üzvlərinə tibbi xidmətlərdən istifadəyə güzəştlər;
  • Şirkət daxili təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini mailin mövzu hissəsinə mütləq “Direktor assistenti” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər.

Müraciət et