Təlim və inkişaf üzrə kiçik administrator
Sinteks Group of Companies Son tarix: 25 may 2025
126
Vəzifə öhdəlikləri:

Namizədlərin nəzərinə: Tələblərə diqqət yetirilməsini və CV-də müvafiq bilik və bacarıqların işarə edilməsini xahiş edirik.

Vəzifənin rolu: Bu vəzifənin rolu təlim və inkişaf üzrə layihə və proqramların həyata keçirilməsini təmin etməkdən ibarətdir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Yeni işçilərin adaptasiya proqramını həyata keçirmək
  • Daxili kommunikasiyalar üzrə paylaşımlar etmək
  • Maarifləndirmə və həvəsləndirmə tədbirlərini həyata keçirmək
  • SƏTƏM təlimlərinin koordinasiya və qeydiyyatı prosesini icra etmək
  • Təlim öncəsi (pre-test) və təlimdən sonra (post-test) test keçirilməsini təmin etmək 
  • Rəhbər tərəfindən təyin olunmuş digər tapşırıqların icrası
Tələblər:

Məsuliyyət sahəsi:

  • Adaptasiya proqramı
  • Daxili kommunikasiyalar
  • Maarifləndirmə və həvəsləndirmə tədbirləri
  • SƏTƏM təlimləri

Professional bilik və bacarıqlar:

  • Təlim və inkişaf proseduru
  • MS Office proqramları
  • İngilis dili arzuolunandır

Təhsil:

  • Ali təhsil (Biznesin İdarəedilməsi, İnsan Resurslarının İdarə olunması, Psixologiya, İqtisadiyyat üzrə təhsil üstünlükdür)
  • Təlim və inkişaf üzrə müvafiq sertifikatlar arzu olunandır

İş Təcrübəsi:

  • Təlim və inkişaf sahəsində 1 ildən artıq iş təcrübəsi

Səriştələr:

  • Analitik düşüncə və təhlil etmə
  • Effektiv və pozitiv ünsiyyət qurma
  • Təqdimat bacarıqları
  • Problemlərin operativ və səmərəli həlli
  • Məsuliyyət

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Təlim və inkişaf üzrə kiçik administrator” qeyd edərək Müraciət et butonunda qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Müraciət et