Y
Sənədləşmə üzrə Aparıcı mütəxəssis
YIĞIM Payment System Son tarix: 11 yanvar 2025
290
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Fəaliyyət dairəsinə uyğun iş planını hazırlamaq və iş planında nəzərdə tutulmuş tədbirlərin vaxtında və keyfiyyətlə icra edilməsini təmin etmək;
  • Şirkətə daxil olan məktub, ərizə,  qaydada baxılmasını, kargüzarlıq işlərinin aparılmasını təmin etmək;
  • Şirkətə daxil olan və çıxan bütün korrespondensiyanın qeydiyyatını və reyestrının aparılmasını təmin etmək, vaxtında müvafiq ünvanlara çatdırılmasını təmin etmək və onların icra vəziyyətinə nəzarət etmək;
  • Şirkətin  sənədlərinin həmçinin müqavilələrin qeydiyyatını, hesabatını və uçotunu aparmaq;
  • Daxili prosedurların, sənədləşmənin, qeydlərinin, arxivin, jurnalların reyesterini aparmaq, rahat əldə olunmasını təmin etmək;
  • Ofis ləvazimatlarının və aidiyyatı materiallarının alınmasını planlaşdırmaq;
  • Vizaların/imzaların alınması və dəvət məktublarının hazırlanmasını təşkil etmək;
  • Məktubların icrası və yazılmasına nəzarət etmək;
  • İdarənin digər struktur vahidləri ilə qarşılıqlı əlaqənin qurulmasını təmin etmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları vəzifə səlahiyyətləri çərçivəsində icra etmək.
Tələblər:
  • Ali təhsil (rus dili səlis)
  • Müvafiq iş üzrə minimum 1 il  iş stajı
  • MS ofis proqramları yaxşı səviyyədə
Müraciət et