İllik rəqəmsal marketing planını hazırlayıb, məhsul sahibi ilə razılaşdırdıqdan sonra hər rüb üzrə ona müəyyən düzəlişlər etmək;
İllik rəqəmsal addımlar üzrə yol xəritəsi hazırlamaq;
Mütamadi olaraq rüblük rəqəmsal məhsullar üzrə rəqib araşdırması etmək;
Rəqəmsal marketinq üzrə araşdırma edərək yeniliklərdən xəbərdar olma;
Müvafiq veb-saytlarda məhsullar üzrə illik SEO planının hazırlanması və tətbiq olunması.
“Ahrefs”, “Semrush” və ya buna oxşar platformalar ilə rəqib araşdırması edilməsi;
“Google Search Console” və “Screaming Frog” ilə müvafiq məhsul üzrə saytın texnki problemlərinin aşkar edilməsi və həllində iştirak etmək;
Rüblük olaraq daxili “link building” və “backlink” işlərini görmək; (semantic core)
Rüblük olaraq markup-lama işlərini görmək;
Daimi keyword araşdırması etmək;
Rüblük olaraq müvafiq veb-saytda məzmunların SEO-ya uyğunlaşdırılmasına dəstək olmaq;
Kampaniya şərtlərinin hazırlanmasında yaxından iştirak etmək;
Kampaniyada istifadə edəcəyi linklər üzrə UTM-li linkləri və qısaldılmış URL-ləri hazırlamaq;
Kampaniya üzrə hazırlanacaq dizayn brifini və bannerər lazımı ölçüləri qrafik dizaynerə təqdim etmək
Əlavə seçilmiş kanallar üzrə reklamların visual və mətnlərinin yerləşdirilməsini təmin etmək.
Kanallar (Facebook, Instagram, LinkedIn, Google Ads, Video Ads, Yerli programatiklər, Telegram, Twitter) üzrə ödənişli reklam kampaniyalarının təyin edilməsi;
“Google search ads” üzrə aylıq müştərilərin axtardığı və məhsula uyğun olan açar sözləri və neqativ açar sözləri əlavə etmək;
Müştərilərə məhsul haqqında məlumat vermək üçün “GetBeamer” və ya “One Signal” tipli məlumatlandırma platformaları ilə işləmək;
Rüblük olaraq CTR, CVR, ROAS və ROİ-ni artırmaq, CPC və CPA-in aşağı salınması üçün işlər görmək;
Reklam kanalları üzrə aylıq reportlar hazırlamaq;
Verilən datalardan vizual reportlar formalaşdırmaq
Məhsul üzrə veb-saytda heatmap programları (Yandex Metrica, Hotjar) ilə müştəri davranışına uyğun report çıxarmaq və bununla da “conversion rate”i artırmaq;
“Google Analytics” (“Universal” və “4 property”) üzrə müştəri reportları çıxarmaq;
“Tag Manager” ilə lazimi taglərin formalaşdırılması və onun Google Analytics və ya müvafiq platformaya (məs: Google ads) ötürməli.
Tələblər:
Marketinq, Biznes və ya müvafiq sahələrdə ən azı bakalavr dərəcəsi;
Rəqəmsal marketinq meneceri, SEO, SEM, SMM mütəxəssisi, hesab meneceri kimi əvvəlki təcrübə;
Əvvəlki işlərin portfeli;
Məzmun idarəetmə sistemi haqqında biliklər (məsələn, WordPress);
İngilis dili biliyi;
Güclü şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları.
İş şəraiti:
Vakansiya haqqında
Vakansiya növü - Tam ştat
Maraqlanan namizədlərMüraciət etdüyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.