Ofis meneceri
Papa John’s Azərbaycan Son tarix: 14 may 2025
529
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Telefon zənglərinin cavablandırılması, xidməti məlumatların qeydə alınması, şirkətin rəhbərliyinə və əməkdaşlara ötürülməsi;
  • Şirkətin sənəd mübadiləsinin təminatı: daxil olan və gedən yazışmalar, sənədlərin qeydiyyatı, hesabatı, saxlanılması və arxivləşdirilməsi;
  • Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, surətçıxarma işinin icrası;
  • Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, məktub, sorğu və şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı digər sənədlərin hazırlanması;
  • Ofisin dəftərxana ləvazimatları, istifadə olunan material və ofisin fəaliyyəti üçün lazım olan digər maddi mallarla təminatı işinin təşkili və həyata keçirilməsi;
  • Ofis avadanlıqlarının, kommunikasiyanın lazımı vəziyyətinə nəzarətin həyata keçirilməsi;
  • Orqtexnika və digər cihazlar düzəlmədiyi halda təmir işlərinin və digər texniki xidmət növünün həyata keçirilməsi üçün mütəxəssisin çağırılması;
  • Ofisdə səliqə səhmani təmin etmək
Tələblər:
  • Qeyd edilən sahədə iş təcrübəsi minimum 1 il.
  • Ali təhsil (idarəetmə, biznes və ya əlaqəli sahələr üzrə üstünlükdür).
  • Azərbaycan dilində mükəmməl, Rus dili və İngilis dili biliyi üstünlükdür 
  • Ofis proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excel və s.)
  • Ünsiyyət və təşkilatçılıq qabiliyyəti
İş şəraiti:
  • Ə/H namizədin təcrübəsinə əsasən dəyişiləcəkdir.
  • 6 günlük iş həftəsi (saat 10:00-18:00) şənbə günü 10:00-15:00 
  • Rabitə xərcləri şirkət tərəfindən ödənilir.
  • İş yeri şəhərin mərkəzində yerləşir.
  • İşə qəbul tam rəsmi əmək qanunvericiliyinə uyğun olaraq həyata keçirilir.

Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlər öz ərizə formalarını (CV) Ofis meneceri mövzusu altında Müraciət Et butonunda qeyd olunan elekton poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

Müraciət et