M
Çağrı mərkəzinin operatoru
Millikart LLC Son tarix: 20 sentyabr 2025
892
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Şirkətin Çağrı mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək ;
  • Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu zaman geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
  • Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
  • Müraciətləri aidiyyatı olan bölmələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək;
  • Sistem proqramlarına nəzarət etmək;
Tələblər:
  • Təhsil ali;
  • Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli;
  • Nitqi aydın və səlis olmalı;
  • Fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı;
  • Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Məsuliyyətli,səbrli,stressə davamlı olmalı;
  • Microsoft Office proqramlarını bilməli;
  • Yaş: 21-30;

Qeyd: Oğlan namizədlərə üstünlük verilir.

İş şəraiti:
  • İş rejimi - növbəli
  • Əmək haqqı Gross 550 AZN

Müraciət qaydası: CV-ni Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını – “Çağrı mərkəzi operatoru” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.

Müraciət et