R
Çağrı Mərkəzi nümayəndəsi
Rapid Solutions Son tarix: 24 noyabr 2025
611
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Müraciət edən abunəçilərə səmərəli və dəqiq cavab vermək, mümkün həll yollarını izah etmək və müştərinin dəyərli olduğunu hiss etməsini təmin etmək;
  • Kanalda daxil olan bütün müştəri sorğuları ilə işləmək, müştəriləri lazımi qaydada məlumatlandırmaq və bütün müştəri sorğularını üzrə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək;
  • Müraciətinin səbəblərini və şikayətləri lazımi qaydada qeyd etmək;
  • Abunəçinin müraciətlərini effektiv və vaxtında həllini təmin etmək üçün daxil/çıxan zəngləri idarə etmək;
  • Müştəri ilə müsbət etibarlı münasibət qurmaq və saxlamaq üçün əlavə səy göstərmək;
  • Şirkətin siyasət və prosedurlarına əməl etmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən vəzifə ilə bağlı verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək
Tələblər:
  • Orta və ya ali təhsil
  • Müəyyən sahələrdə peşəkarliq (dərəcələri): Tələb olunmur
  • İş təcrübəsi: Tələb olunmur
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili (məcburi), rus dili (arzuolunandır)
  • Güclü ünsiyyət bacarığı, müştəriyönümlülük, çeviklik, komandada işləmə bacarığı 
İş şəraiti:
  • İş yeri: Bakı şəhəri
  • İş günü: həftədə 5 gün
  • İş saatları: 08:00 – 21:00 arası işləmək imkanı (8 saatlıq növbəli iş rejimi tətbiq olunur)
  • Əmək haqqı: 800 AZN (qross, fixed)
  • Aylıq iş saatlarının sayı qanunvericiliyə uyğun olaraq müəyyən ediləcək.

Namizədlər işə başlamazdan əvvəl bir həftəlik təlimdə iştirak edəcəklər.

Maraqlanan namizədlər Müraciət Et düyməsində göstərilən elektron poçt üzərindən müraciətlərini göndərə bilərlər.

Müraciət et