Administrator/reception (Xanım)
Glodemia Son tarix: 21 fevral 2025 478
Vəzifə öhdəlikləri:
  • İş barədə məlumat
  • Telefon zənglərinin və elektron məktubların cavablandırılması
  • Gələn müştərilərə mərkəz haqqında məlumat vermək və qeydiyyata almaq
  • Əla ünsiyyət bacarığı vasitəsilə müştəriləri düzgün yönləndirmək bacarığı
  • Satış üzrə peşəkarlıq və əla təqdimat bacarığı
  • Potensial müştəriləri əsl müştərilərə çevirmək bacarığı
  • Azərbaycan və rus dillərində səlis danışıq qabiliyyəti (ingilis dili biliyi üstünlükdür)
  • Yüksək səviyyədə şifahi ünsiyyət bacarığı
  • Özünə güvənən, iddialı və təşəbbüskar
  • Yəksək səviyyədə təqdimetmə və inandırma bacarığı
  • Komanda ruhlu, pozitiv və işinə məsuliyyətlə yanaşan
  • Tez inkişaf edən iş ehtiyaclarına yaradıcı həll yolları tapmağı bacaran
  • Nizam-intizamlı, məsuliyyətli və operativ
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında və dəqiqliklə yerinə yetirilməsi
  • Ofis daxilində müracət edən namizədləri xoş üzlə qarşılanması.
  • Tədris prosesi zamanı dərs qrafikinin hazırlanması.
Tələblər:
  • Ali təhsil aldığı sahənin fərqi yoxdur
  • Xidmət sahəsində təcrübəli olmalı
  • Kompyuter bilikləri
  • Ofis proqramları: Word, Excel, Internet
  • Yüksək səviyyədə Rus dili biliyi
  • Cəld və çalışqan olmalı
İş şəraiti:
  • İş günü: 6 günlük - İş saatları: 09:00 -18:00
  • İstirahət günü: Bazar günü
  • Maaş: başlanğıc 500 AZN+ bonus (Artan maaş) 
  • Maraqlananlar CV-lərini elektron poçt ünvanına Administrator/Receptionist başlığı ilə göndərə bilərsiniz.
Müraciət et