K
Administrator (Resepşn)
KEPRO ESTHETİC klinikası Son tarix: 20 sentyabr 2025
611
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Xəstələri qarşılamaq və onların məlumatlarını toplamaq.
  • Telefon zənglərinə cavab vermək və görüşləri təyin etmək.
  • Xəstə məlumatlarını düzgün qeydiyyatdan keçirmək və yeniləmək.
  • Görüş cədvəlini təşkil etmək və dəyişiklikləri bildirmək.
  • Peşəkar xidmət göstərmək və müştəri məmnuniyyətini təmin etmək.
  • Ödənişlərin qəbul edilməsi, xəstələrin müalicə üçün ödədikləri pul məbləğlərini qəbul etmək və qeydlərini aparmaq.
Tələblər:
  • Orta və ya yüksək təhsil, tibbi administrasiya üzrə üstünlükdür.
  • Təcrübə (ən azı bir il inzibati sahədə təcrübə, klinikada və ya müvafiq tibbi işlərdə, və administrativ sahədə üstünlük).
  • Kompyuter bacarıqları (Microsoft Office və digər proqramları tez mənimsəmə).
  • Minumum 1 il iş təcürbəsi
  • Azərbaycan dili səlist, rus dili – əla
  • Yaxşı ünsiyyət və təşkilatçılıq bacarıqları, aktiv və məsuliyyətli olması
  • Araşdırmaq və yenilikləri tətbiq etmək bacarığı
  • Müstəqil işləmək bacarığı
İş şəraiti:
  • İş qrafiki: 5 iş günü, saat 09:00-dan 18:00-dək (Şənbə və bazar günü istirahət)
  • Əmək haqqı: 600 AZN (net)

Əlaqə:
Vakansiya ilə bağlı müraciət üçün CV və portfolioları mövzu hissəsində "Administrator (Resepşn)" qeyd etməklə 
Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət et