A
Ofis meneceri
Azin Technology Son tarix: 02 yanvar 2026
145
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Ofisin gündəlik işinin təşkili və idarə olunması
  • Telefon zəngləri, yazışmalar və qonaq qəbulunun həyata keçirilməsi
  • Sənədlərin hazırlanması, təsnifatı və arxivləşdirilməsi
  • Ofis ləvazimatlarının və təsərrüfat ehtiyaclarının təmin olunması
  • Görüşlərin, iclasların və işgüzar səfərlərin koordinasiyası
  • Müraciətlərin qəbul edilməsi və aidiyyəti üzrə yönləndirilməsi
  • Hesabatların hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi
  • Şirkət daxilində məlumat axınının düzgün təşkil edilməsi
  • Rəhbər tərəfindən vəzifəyə uyğun verilən digər müvafiq tapşırıqları yerinə yetirmək
Tələblər:
  • Yaş həddi: 23 – 30 yaş
  • Ali təhsil
  • Minimum 1–2 il administrativ və ya ofis idarəçiliyi üzrə təcrübə
  • MS Office proqramlarını sərbəst bilmək
  • Yüksək kommunikasiya və təşkilatçılıq bacarığı
  • Məsuliyyətli, diqqətli və operativ olmaq
  • Azərbaycan dilini mükəmməl bilmək; rus və ingilis dili arzuolunandır
  • Nizam-intizamlı, səliqəli və komanda ilə işləmə bacarığı
İş şəraiti:
  • İş yeri ünvanı: Binəqədi rayonu, Pasyolka Kirov
  • Əmək haqqı: 500 AZN
  • Müraciət qaydası:

    CV-lərinizi mövzu hissəsində Ofis meneceri qeyd etməklə Müraciət Et düyməsində göstərilən e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Müraciət et