Satınalma və Administrasiya şöbəsi / Mütəxəssis
PASHA Capital Son tarix: 24 мая 2025
80
Vəzifə öhdəlikləri:

PAŞA Kapital yerli və beynəlxalq maliyyə bazarlarına geniş çıxış imkanları yaratmaqla tərəfdaşlarına ən yaxşı müştəri təcrübəsi təqdim edən ölkənin lider investisiya şirkətidir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin satınalma/təchizat zənciri ehtiyaclarının qarşılanması;
  • Şirkətin struktur vahidlərinin biznes məqsədləri üçün lazım olan malların, işlərin və xidmətlərin səmərəli, münasib qiymətə və şəffaf qaydada təmin edilməsi;
  • Satınalma və təchizat zənciri siyasətinin, sorğu formasının təchizatçı seçimi prosedurlarının tənzimlənməsi və icrası;
  • Qiymətləndirmə prosesinin səmərəli təşkili və icrası (öz kateqoriyası çərçivəsində);
  • Tenderlərin və təkliflərin səmərəli təşkili və icrası (öz kateqoriyası çərçivəsində);
  • Bazar araşdırmaları üzrə satınalma prosesinin icrası;
  • Düzgün satıcı düzgün qiymət prinsipinə əsaslanaraq satınalmanın həyata keçirilməsi;
  • Təchizatçıların və müqavilələrin idarə edilməsi;
  • Satınalma fəaliyyətlərinin sənədləşdirilməsi, müqavilələrin tənzimlənməsi və təşəbbüskar tərəfindən tələb olunduqda müddətin uzadılması;
  • Güclü ünsiyyət bacarığı, işgüzar danışıqlar aparmaq, innovativ düşüncə.
Tələblər:
  • Ali təhsil;
  • İş təcrübəsi: 1 ildən 3 ilə qədər;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili - əla, Rus və İngilis dili əla/yaxşı;
  • Kompüter bilikləri: MS Office, Excel;
  • Proqram üzrə biliklər: SAP;
  • Dəqiqlik və operativlik;
  • Fərdi və komanda tərkibində işləmə bacarığı;
  • Təzyiq altında işləmə qabiliyyəti;
  • Yüksək ünsiyyətqurma və dinləmə bacarığı.

Maraqlanan namizədlər Müraciət Et butonunda qeyd olunan link-ə daxil ola bilərlər.

Müraciət et