Ofis və satış meneceri
AzStudy Son tarix: 15 октября 2025
138
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Ofisin fəaliyyətinin təşkili, inzibati və kargüzarlıq proseslərinin idarə olunması
  • Rəhbərliyin göstəriş və tapşırıqlarının vaxtında və dəqiq icra olunması
  • Müştərilərlə ilkin ünsiyyətin peşəkar şəkildə qurulması və təqdim olunan xidmətlər barədə əsas məlumatların ingilis dillində dəqiq və anlaşılır formada izah edilməsi
  • Gündəlik inzibati hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi
  • Şirkətin təqdim etdiyi xidmətlərə dair ilkin məlumatın təqdim olunması 
Tələblər:
  • Xanım namizədlər 
  • İngilis dili mütləqdir, İngilis dili biliyi – minimum B2 səviyyəsində (şifahi və yazılı formada sərbəst) 
  • Ali təhsil (idarəetmə, hüquq, filologiya, ictimai əlaqələr və s. sahələr üzrə)
  • Ofis inzibati idarəetməsi və sənəd dövriyyəsi sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi (arzuolunandır)
  • ünsiyyət bacarığı; məlumatın dəqiq və tam şəkildə çatdırılması
  • Microsoft Office proqramlarında (xüsusilə Word, Excel, Outlook) sərbəst istifadə bacarığı
  • Peşəkar ünsiyyət bacarığı, etik davranış normalarına yüksək riayət
  • Detallara diqqət yetirmə, yüksək məsuliyyət və təşəbbüskarlıq
  • Komandada işləmək və eyni zamanda müstəqil qərarvermə bacarığı
  • Satış üzrə təcrübə üstünlükdür 
İş şəraiti:
  • Rəsmi əmək müqaviləsi əsasında işə qəbul
  • Stabil və rəqabətə dayanıqlı əməkhaqqı sistemi
  • Peşəkar və təhlükəsiz iş mühiti
  • Daxili təlim və karyera inkişaf imkanları

Uyğun namizədlər öz CV formlarını vakansiyanın adını qeyd etməklə Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçtuna göndərə bilər.

Müraciət et