P
Ofis meneceri
Pro Team Consulting & Outsourcing MMC Son tarix: 20 сентября 2025
475
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Daxil olan sorğuların səlahiyyətli şöbələrə yönləndirilməsi;
  • Komanda üzvlərinə tapşırıqların bölüşdürülməsi və yerinə yetirilməsinə nəzarət;
  • Tapşırıqların icra müddətinə nəzarət;
  • Qonaqların qarşılanması və rəhbərliklər;
  • Məktubların, e-maillərin, bildirişlərin hazırlanması və göndərilməsi;
  • Şirkətdaxili məlumat axınının düzgün şəkildə həyata keçirilməsi;
  • Gündəlik işlərlə bağlı hesabatların tərtib edilməsi və rəhbərliyə göndərilməsi;
  • Ofisə gələn qonaqların və müştərilərin nəzakətlə qarşılanması, zəruri məlumatların alınması və onların aidiyyəti şəxslərə və ya bölmələrə yönləndirilməsi.
  • Rəhbərliyin tapşırıqlarını vaxtında və düzgün yerinə yetirmək.
Tələblər:
  • Müvafiq sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi; 
  • MS Office proqramlarında (xüsusilə Excel) sərbəst işləmə bacarığı
  • Analitik düşüncə və sənədlərlə dəqiq işləmək bacarığı
  • Yüksək məsuliyyət və komandada işləmək bacarığı
  • SAP və ya 1C proqramlarında təcrübə arzu olunandır
  • Azərbaycan dili sərbəst, rus və ingilis dili bilikləri üstünlükdür
İş şəraiti:
  • İş yeri: Pro Team Consulting & Outsourcing MMC 
  • İş rejimi: 6 günlük
  • Əmək haqqı: Rəqabətə davamlı əmək haqqı 

Təklif etdiyimiz imkanlar:

  • Rəsmi əmək müqaviləsi 
  • Peşəkar və öyrədici mühit
  • Karyera yüksəlişi və inkişaf perspektivi
Müraciət et