Объявления
Категории
Компании
Разместить объявление
RU
AZ
EN
0
A
Ofis əməliyyatları üzrə köməkçi
Azerbaijan Automobiles
Son tarix: 12 октября 2025
311
Vəzifə öhdəlikləri:
Müqavilələrin hazırlanması (çap, skan və surət çıxarılması)
Çap sənədlərinin dövriyyəsinin təşkili və arxivləşdirilməsi
Kommersiya təkliflərinin (PDF formatında) yoxlanılması və yenilənməsi
Etibarnamələrin vaxtında yenilənməsinin təmin edilməsi
Təhvil-təslim aktlarının hazırlanması (çap, skan və surət çıxarılması)
Satışların 1C proqramına daxil edilməsi
Debitor borclarının (daxili kreditlə işləyən müştərilərin) ödəniş monitorinqi
Tender sənədlərinin hazırlanması
Yeni tender elanlarının izlənilməsi və təhlili
Vendor və survey cədvəllərinin doldurulması
Gündəlik ofis işlərinin təşkili və digər rutin tapşırıqların yerinə yetirilməsi
Ofis daxili nizam intizam qaydalarına əməl etməli.
İş qrafiki: Həftə içi 6 gün
Tələblər:
Ali təhsil müvafiq sahə üzrə
Ofis işləri və sənəd dövriyyəsi üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi
1C proqramında işləmə bacarığı
MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı (xüsusilə Word və Excel)
Dəqiqlik, məsuliyyətlilik və işdə təşəbbüskarlıq
Komandada işləmə bacarığı və ünsiyyətcil olmaq
Azərbaycan və Rus dillərində səlis danışıq bacarıği (ingilis dili biliyi arzuolunandı)
Ciddi, səbirli və komanda halında işləməyi bacarmalı, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı
İş şəraiti:
CV Mövzu sətrində “Ofis əməliyyatları üzrə köməkçi” qeyd olunmaqla
Müraciət et
düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərilməlidi;
Diqqət: Yalnız qeyd olunmuş şərtlərə cavab verən namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.
Müraciət et
Copied!
İş haqqında
Şirkət haqqında
Şirkət:
Azerbaijan Automobiles
Kateqoriya:
Администрация, бизнес и менеджмент
Əmək haqqı:
Müsahibə əsasında
Elanın tarixi:
16 сентября 2025