Müştəri Sorğuları Arxa Ofis şöbəsində Akvayrinq və Rəqəmsal Onboarding qrupunun Mütəxəssisi
PAŞA Bank
Son tarix: 22 февраля 2025
161
Vəzifə öhdəlikləri:
İşiniz nədən ibarətdir?
Internet Bankdan daxil olan POS terminal və KASSA sifarişlərinin servis üzərindən qəbul edilməsi və icra edilməsi və MC Connect bazasında mach edilməsi;
POS sifarişlərinin bank sisteminə daxil edilməsi və quraşdırılması( müştəri məlumatları, elektron açarlar, quraşdırılma, Sinerji KB, AMEX terminallar və digər) üçün müvafiq strukturlara sorğuların açılması;
POS terminalların vergilər nazirliyin bazasında qeydiyyata salınması və qeydiyyatdan çıxarılması;
Gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması;
TMS və digər POS sistemlərində terminalların sazlanması və SAVE edilməsi;
TMS və digər POS sistemlərində terminalların sazlanması və TƏSDİQ edilməsi;
POS terminal servislərinə daxil olan İSSUES-Uninstalation-CLOSE və digər sorğuların araşdırılması və icra edilməsi;
Müştərilərin POS terminallar ilə bağlı bütün daxil olan texniki çətinlikləri üzrə sorğularının icrası və ya tələb olunduqda sorğuların məhsul sahibinə (PO) yönləndirilməsi;
Müştəri sorğularının icrası üçün AzeriCard, BKM, Kapital Bank və digər banklar ilə əlaqə, əməliyyatların araşdırılması, daxil olan sorğuların cavablandırılması;
Bütün daxili müştərilərin, o cümlədən Biznes Mərkəzlər, Müştəri Menecerləri, Biznes Bloklar və s. sorğuların cavablandırılması;
POS terminallar üzrə görülən işlərin gündəlik podratçı şirkətin hesabatı ilə bankın sistemində olan hesabatı ilə üzləşdirilməsi;
POS terminallar üzrə üzləşdirmə nəticəsində aşkar edilən kənarlaşmaların analiz edilməsi və aradan qaldırılması;
POS terminallar üzrə ümumi ( Bankın strukrurları, Bankın sistemi və podratçılar ilə ) üzləşmə nəticəsində aşkar edilən kənarlaşmanın analiz edilməsi və aradan qaldırılması.