Azərbaycan Kredit Bürosu
Son tarix: 06 июня 2025
223
Vəzifə öhdəlikləri:
Elektron-qaimələrin, hesab-fakturaların tərtib edilib göndərilməsi:
Debitor və kreditorlarla olan üzləşmə aktlarının hazırlanması və göndərilməsi;
Tərəfdaşlardan daxil olan təhvil-təslim sənədlərinin yoxlanılması və ödənişlərin müvafiq qaydada həyata keçirilməsi;
Aylıq əmək haqlarının hesablanması;
Gündəlik əməliyyatların 1C 8.3 (KA versiyası) proqram təminatına daxil edilməsi;
Bütün növ mühasibatlıq sənədlərinin işlənməsi və qorunub saxlanması, müvafiq qovluqlara yerləşdirilməsinin təmin edilməsi;
Əsas vəsaitlərin inventarizasiyasında iştirak;
Rəhbərliyin verdiyi digər tapşırıqların vaxtında və düzgün icra edilməsi;
Tələblər:
Ali təhsil (maliyyə-mühasibatlıq, iqtisadiyyat üzrə):
Mühasibatlıq sahəsində azı 1 il iş təcrübəsi;
1C 8.3, Office (Excel, Word, Outlook) və BTP proqramlarında işləmə bacarığı;
E-taxes, ƏMAS, E-gov, internet bankinq və digər portallardan istifadə bacarığı;
Əla səviyyədə ingilis və yaxşı səviyyədə rus dili biliyi;
ACCA F3 sertifikatının olması arzuolunandır.
hr@acb.azMaraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu olaraq “kiçik mühasib” qeyd etməklə Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.