ƏMAS ilə bağlı əməliyyatların vaxtında yerinə yetirilməsini təmin etmək;
İşə qəbul, işdən çıxış, davamiyyət, məzuniyyət, ezamiyyət, intizam tənbehləri və digər bütün əməliyyatları qanunvericiliklə müəyyən olunmuş qaydada həyata keçirmək;
Məzuniyyət cədvəlini daimi nəzarətdə saxlamaq;
İşçilərin şəxsi işlərini formalaşdırmaq, qaydaya salmaq və dəyişikliklərin müntəzəm olaraq qeydiyyatını aparmaq;
Aylıq iş vaxtının uçotu cədvəllərini hazırlamaq;
Şirkətin(Şirkətlərin) sənəd dövriyyəsinin qanunvericiliyə uyğun aparılmasını təmin etmək;
Şöbə rəhbərinin tapşırıqlarının keyfiyyətlə və vaxtında yerinə yetirilməsi;
Tələblər:
Ali təhsilli
Yaş məhdudiyyəti: 25-35 arası XANIM namizədlər
Azərbaycan dilində mükəmməl bilməli
Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsini və mövcud əmək qanunvericiliyini bilməli;
Problemləri həll etmə bacarığı;
Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik, etibarlılıq, stressə davamlılıq və operativlik kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq.
Analitik təhlil bacarığı.
Düzgün danışıq bacarığı.
İş şəraiti:
İş rejimi və iş vaxtı: 5 günlük / 09:00-dan-18:00-dək
Əmək haqqı: 550 manat
Müraciət forması:
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan email ünvanına və ya 0555101121 nömrəsinə “İnsan resursları üzrə kiçik mütəxəssis” başlığı altında CV- nümunələrini göndərməklə müraciət edə bilərlər