G
HR mütəxəssis
Good Finance Son tarix: 08 июня 2025
382
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Əmək müqaviləsinin bağlanması, dəyişikliklər edilməsi və xitam verilməsi ilə bağlı ƏM bildirişlərin Elektron informasiya sisteminə (ƏMAS) daxil edilməsi və müvafiq sənədləşmənin icra edilməsi;
  • Aylıq iş vaxtının uçot tabellərin hazırlanması;
  • Əməkhaqqı kartlarının sifarişinin verilməsi;
  • Əmək qanunvericiliyin tələblərinə əsasən müvafiq əmrlərin hazırlanması;
  • İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması;
  • Məzuniyyət qrafikinin tərtib edilməsi ;
  • İşçilərin əmək məzuniyyətlərinin rəsmiləşdirilməsi;
  • DƏMX-dən və digər qurumlardan ünvanlanan sorğuların cavablandıırlması;
Tələblər:
  • Təhsil: (Ali təhsil)
  • Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsi bilikləri;
  • Azərbaycan dilində sərbəst bilməli;
  • ƏMAS, Excel  üzrə biliklər.
İş şəraiti:
  • İş saatı: 09:00-18:00;
  • İstirahət: Şənbə və Bazar günü.
  • Əmək haqqı: 500-700 AZN

Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər öz CV-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan e-mail ünvanına göndərsinlər.

Müraciət et