Əmək müqaviləsinin bağlanması, dəyişikliklər edilməsi və xitam verilməsi ilə bağlı ƏM bildirişlərin Elektron informasiya sisteminə (ƏMAS) daxil edilməsi və müvafiq sənədləşmənin icra edilməsi;
Aylıq iş vaxtının uçot tabellərin hazırlanması;
Əməkhaqqı kartlarının sifarişinin verilməsi;
Əmək qanunvericiliyin tələblərinə əsasən müvafiq əmrlərin hazırlanması;
İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması;
Məzuniyyət qrafikinin tərtib edilməsi ;
İşçilərin əmək məzuniyyətlərinin rəsmiləşdirilməsi;
DƏMX-dən və digər qurumlardan ünvanlanan sorğuların cavablandıırlması;
Tələblər:
Təhsil: (Ali təhsil)
Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsi bilikləri;
Azərbaycan dilində sərbəst bilməli;
ƏMAS, Excel üzrə biliklər.
İş şəraiti:
İş saatı: 09:00-18:00;
İstirahət: Şənbə və Bazar günü.
Əmək haqqı: 500-700 AZN
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər öz CV-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan e-mail ünvanına göndərsinlər.