Əmək müqaviləsinin bağlanması, dəyişikliklər edilməsi və xitam verilməsi ilə bağlı ƏM bildirişlərin Elektron informasiya sisteminə (ƏMAS) daxil edilməsi və müvafiq sənədləşmənin icra edilməsi;
Aylıq iş vaxtının uçot tabellərin hazırlanması;
Əməkhaqqı kartlarının sifarişinin verilməsi;
Əmək qanunvericiliyin tələblərinə əsasən müvafiq əmrlərin hazırlanması;
İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və qeydiyyatının aparılması;
Məzuniyyət qrafikinin tərtib edilməsi ;
İşçilərin əmək məzuniyyətlərinin rəsmiləşdirilməsi;
İş fəaliyyəti ilə əlaqədar müvafiq hesabatların dövlət qurumlarına və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
Qanunvericiliyin tələblərinə əsasən digər sənədlərin tərtib edilməsi;
DƏMX-dən və digər qurumlardan ünvanlanan sorğuların cavablandıırlması;
Vəzifə təlimatlarının yazılması.
Tələblər:
Təhsil: Ali təhsil (İqtisadiyyat və ya İnsan resursları sahəsində);
Müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi;
Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsi bilikləri;
Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilməli;
ƏMAS, Excel və 1C 8.3 üzrə biliklər.
İş şəraiti:
İş saatı: 09:00-18:00;
İstirahət: Şənbə və Bazar günü.
Əmək haqqı: 800-900 AZN Net
Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.