Daxili prosedur, müvafiq sənəd və proqramlarda əks etdirilən qaydalara əsasən Əlaqə Mərkəzi (ƏM) vasitəsilə xidmət göstərmək;
Təşkilatın biznes istiqamətləri tərəfindən təqdim olunan məhsul və xidmətləri barədə ətraflı məlumatlı olmaq;
Müştəriləri yüksək səviyyədə xidmətlə təmin etmək; keyfiyyət standartlarına riayət etmək;
Müştərilərin çətinliklərini müvafiq səlahiyyət çərçivəsində həll etmək və şikayətlərini qeydə almaq Müştərilərin çətinliklərini müvafiq səlahiyyət çərçivəsində həll etmək və şikayətlərini qeydə almaq;
Tələblər:
Ali təhsil;
Azərbaycan dilini səlis, rus dilini yaxşı səviyyədə bilməli;
1 il müştəri xidmətləri (satış, xidmət və s.) sahəsində iş təcrübəsi;
MS Office, Outlook (istifadəçi səviyyəsi);
Müştəri yönümlü xidmət prinsipləri;
Savadlı nitq və yazı;
Emosional sabitlik;
Onlayn cavablama bacarıqları;
Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər CV-lərini elektron poçt ünvana təqdim edə bilərlər.