1
Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis
166 Yükdaşıma və Logistika Son tarix: 25 мая 2025
238
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Qaynar xəttə daxil olan zəngləri cavablandırmaq və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
  • Daxil olan bütün müştəri sorğuları ilə işləmək ,müştəriləri lazımi  qaydada məlumatlandırmaq və bütün müştəri sorğuları üzrə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək;
  • Müştərilər üçün satış əməliyyatlarını tamamlamaq.
Tələblər:

166 Xalçayuma xidməti “Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis” vakansiyası elan edir.

Namizədə tələblər:  

  • Təcrübə:  1-3 il satış sahəsində (mütləqdir);
  • Təhsil:  Ali;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili və Rus dili səlis;
  • Ofis proqramı bilikləri: MS Word,MS Excel;
  • Aydın və dəqiq danışıq qabiliyyəti;
  • Komandada işləmə bacarığı;
  • Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı.
İş şəraiti:
  • İş qrafiki: 6 günlük iş qrafiki;
  • Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunacaq;
  • Ünvan: Xırdalan şəhəri.

Uyğun namizədlərdən CV-lərini “Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis” başlığı altında Müraciət Et butonunda qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.

Müraciət et