Çağrı mərkəzi operatoru
Kontakt Home Son tarix: 08 мая 2025
1276
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
  • Sistem üzrə zənglərin qeydiyyatının aparılması;
  • Müştərilərin məhsul və xidmətlərlə bağlı konsultasiya edilməsi;
  • Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrinin dinlənilməsi və ya müvafiq şəxsə yönləndirilməsi.
Tələblər:
  • Ali təhsil;
  • Səlis Azərbaycan və Rus dili biliyi;
  • Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
  • Xoş səs tonu;
  • Məsuliyyətlilik və inkişafa meyillilik;
  • Stresə davamlılıq;
  • Emosiyalarını idarə etmə bacarığı;
  • Kollektivdə komanda ilə işləmə bacarığı.
İş şəraiti:
  • İş günləri: hər 3 gündən bir istirahət günü;
  • İş saatı: 09:00-17:00/10:00-18:00/11:00-19:00/13:00-21:00(Növbəli).

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər Müraciət Et butonunda qeyd olunan link-ə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Müraciət et