Prestige Logistics
Son tarix: 19 December 2024
705
Vəzifə öhdəlikləri:
Müəssisədə sənədlərin düzgün idarə edilməsinin təşkil etmək.
Sənədlərin uyğunluğunun yoxlanılması,
Müəssisəyə məxsus bütün növ sənədlərinin yeri və əhəmiyyətinə, onların təsnifatına və şərtlərinin tələblərinə, eyni zamanda müəssisədə tətbiq olunan prosedur qaydalara uyğun şəkildə sənədlərlə işin aparılmasının təşkili və nəzarəti;
Elektron sənəd dövriyyəsi sisteminin effektiv istifadəsini təşkil etmək və onun təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflər vermək;
Layihələr çərçivəsində keçirilən iclasların əlaqələndirilməsi, iclaslarda iştirak etmək,
Bütün sənəd və məlumatların qeydiyyat sisteminə daxil edilməsi, onların dəqiq və mövcud tarixə uyğun şəkildə sıralanmasının təmin edilməsi, dövriyyədə olan sənədlər barədə məlumatların müvafiq qaydada ötürülməsi və qəbul edilməsi;
Tələblər:
Ali təhsil (İqtisadiyyat və Diplomatiya sahəsində olması arzu olunandır);
Sənədlərin hazırlanması, icra müddətinə nəzarət etmə metodları və prinsipləri;
Sənədlərə Nəzarət standartları üzrə müvafiq bilikləri olmalı;;
Azərbaycan və İngilis dillərini əla səviyyədə bilməli;
Microsoft Office proqramlarını əla səviyyədə bilməli;
Komandada işləmək bacarığına sahib olmalı;
Yüksək ünsiyyət və analitik düşünmə bacarığı;
Logistika sahəsində iş təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcək.
İş şəraiti:
Digər tələb və şərtlər:
Yaş həddi: 25-40
Əmək haqqı 1200-1500 AZN (təhsil, iş stajı, iş bacarığı və s. nəzərə alınmaqla əmək haqqı qarşılıqlı razılaşma əsasında müəyyən olunur.)
İş yeri: Bakı şəhəri, Nərimanov m\s yaxınlığı
Uyğun namizədlər cv formasını ünvanına göndərə bilərlər Mob: (070) 726 46 96