Telefon zənglərinin cavablandırılması, xidməti məlumatların qeydə alınması, şirkətin rəhbərliyinə və əməkdaşlara ötürülməsi
Şirkətin sənəd mübadiləsinin təminatı: daxil olan və gedən yazışmalar, sənədlərin qeydiyyatı, hesabatı, saxlanılması və arxivləşdirilməsi
Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, surətçıxarma işinin icrası
Rəhbərliyin tapşırığına əsasən, məktub, sorğu və şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı digər sənədlərin layihələrinin hazırlanması
Ofisin dəftərxana ləvazimatları, istifadə olunan material və ofisin fəaliyyəti üçün lazım olan digər maddi mallarla təminatı işinin təşkili və həyata keçirilməsi
Ofis avadanlıqlarının, kommunikasiyanın lazımı vəziyyətinə nəzarətin həyata keçirilməsi
Orqtexnika və digər cihazlar düzəlmədiyi halda təmir işlərinin və digər texniki xidmət növünün həyata keçirilməsi üçün mütəxəssisin çağırılması
Korporativ və onlayn xəbər resurslarında məlumatların yerləşdirilməsi
Rəsmi qeydiyyat
Ofisdə səliqə səhmani təmin etmək
Tələblər:
Azərbaycan, Rus vəTürk dilini mükəmməl bilmək İngilis dili biliyi arzuolunandır
Səriştəli ünsiyyət qurmaq və komandada işləmək bacarığı
MS Office proqramlarını bilmək və internetddən istifafə edə bilmək
Stresli vəziyyətdə işləmək bacarığı
İşgüzar yazışma və lazımi sənədlərin hazırlanması bacarıqları (görüş hesabatları, müştəri ilə yazışmalar, iş məktubları)
Rəsmi geyim
Müzakirə etmək bacarığı
Çalışqanlıq
İş şəraiti:
İş qrafiki:
I-V günlər, 09:00-dan-18:00-dək
İstirahət günləri: şənbə və bazar günü
Maraqlanan namizədlərdən öz CV-lərini poçt ünvanına, mövzu bölməsində “Ofis menecer” yazmaqla göndərmələri xahiş olunur.