A
Ofis Administratoru / Resepşionist
Algoritma Fintech Son tarix: 21 June 2025
595
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Ofisə daxil olan qonaqları və müştəriləri qarşılamaq, zəruri hallarda yönləndirmək;
  • Telefon zənglərini cavablandırmaq və aidiyyəti şəxslərə yönləndirmək;
  • Gələn və gedən e-mailləri və digər yazışmaları səliqəli şəkildə idarə etmək;
  • Ofis sənədlərinin qeydiyyatını aparmaq və arxivləşdirmək;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən gündəlik tapşırıqların vaxtında və dəqiq icrasını təmin etmək;
  • Ofis avadanlıqlarının düzgün və fasiləsiz işləməsinə nəzarət etmək.
Tələblər:
  • Ali təhsili;
  • MS Office proqramlarında (xüsusilə Word və Excel) sərbəst işləmə bacarığı;
  • Azərbaycan dilində sərbəst danışıq və yazı bacarığı; Rus dili bilən namizədlərə üstünlük verilir;
  • Ünsiyyətcil, məsuliyyətli və təşkilatçılıq qabiliyyəti yüksək olan;
  • Komandada işləmək bacarığına sahib.
İş şəraiti:
  • İş yeri: Bakı şəhəri
  • İş rejimi: Həftə içi 5 gün, saat 09:00 – 18:00
  • İstirahət günləri: Şənbə və Bazar

Şirkətin təklifləri:

  • Nahar təminatı
  • Könüllü sığorta paketi.
  • Rahat və dəstəkləyici iş mühiti;
  • Peşəkar komanda ilə əməkdaşlıq imkanı;
  • Karyera inkişafı perspektivləri;

 Müraciət üçün: CV-nizi Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına "Ofis Administratoru / Resepşionist" başlığı ilə göndərə bilərsiniz.

Müraciət et