Gələn qonaqların səmimi və peşəkar formada qarşılanması, istiqamətləndirilməsi
Telefon əlaqələrinin düzgün və effektiv idarə olunması
Elektron yazışma və inzibati prosedurların koordinasiyası
Şirkət daxilində nizam-intizam və məlumat axınının operativliyinin təmin olunması
Pozitiv atmosferin yaradılması və şirkət imicinin qorunması
Şirkətə daxil olan sənəd, məktub və bağlamaların qəbul edilməsi və aidiyyəti üzrə təhvil verilməsi
Ofis texnikası (printer, skaner, telefon sistemi) ilə işləmə bacarığı
Gündəlik inzibati işlərin görülməsi və rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların icrası
Tələblər:
Bəy namizədlərə üstünlük veriləcəkdir
Ali və ya orta ixtisas təhsil
Satış sahəsində minimum 2 il təcrübə
Daimi gülərüzlü, enerjili və xoş görünüşlü xarici görünüşə malik olmaq
Yüksək ünsiyyət bacarığı və müştəri yönümlü yanaşma
MS Office proqramlarında işləmə bacarığı
Çevik, məsuliyyətli və stress altında effektiv işləmə bacarığı
Yaş aralığı 21-30
Rus dili biliyi arzuolunandır
İş şəraiti:
İş yeri: “Çinarlı Park” MTK, Bakı şəh., Dərnəgül metrosunun yaxınlığı
İş qrafiki: 6/1, 09:00-18:00; qanunvericiliyə uyğun məzuniyyət və rəsmi qeydiyyat
Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarıqlarına əsasən təyin olunacaqdır.
Azərbaycan Respublikası Əmək Qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə.
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər işə müraciət anketlərini (CV) Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində “Office manager “ qeyd etməklə göndərə bilərlər. Yalnız qeyd edilən tələblərə cavab verən CV-lərə baxılacaqdır.