İnsan Resursları departamenti, Kadr işinin təşkili bölməsinin aparıcı eksperti
Bank of Baku Son tarix: 20 June 2025
221
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Personal əməliyyatlarına dair bütün sənədləşmə proseslərinin Əmək qanunvericiliyinə uyğun olaraq ƏMAS və daxili sistemdə icra olunması;
  • Məlumat bazasının düzgün və vaxtında yenilənməsi ,uçotunun aparılması;
  • Əməkdaşların şəxsi işlərinin formalaşması və yenilənməsində dəstək göstərilməsi;
  • Birbaşa rəhbərinin göstərişi ilə banka aidiyyəti olan şəxslərin siyahısının hazırlanması və mütəmadi olaraq yenilənməsi;
  • Əmək müqavilələri, departamentin Əsasnaməsi, habelə fəaliyyətinə dair digər bankdaxili korporativ aktların tələblərinə uyğun olaraq digər funksiyaların yerinə yetirilməsi
Tələblər:
  • Hüquq, İqtisadiyyat, İnsan resursları sahələrində ali təhsil;
  • Kadr işinin təşkili üzrə 2-4 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsi üzrə yüksək səviyyədə biliklər;
  • Bank qanunvericiliyi üzrə bililərə malik olması üstünlük hesab olunur.
İş şəraiti:
  • Karyera inkişafı üçün əlverişli iş mühiti;
  • Fəaliyyət sahəsi üzrə təlimlərdə iştirak imkanı;
  • Komanda quruculuğu tədbirlərində iştirak imkanı;
  • İdman zallarında endirim imkanları;
  • Mobil operatorun korporativ tariflərinə qoşulmaq imkanı;
  • Bölgələrdə yerləşən müxtəlif yüksək səviyyəli otellərdə endirimlər;
  • Könüllü tibbi sığorta paketi;
  • Həyatın yığım sığortasına qoşulmaq imkanı.

Müraciət Et düyməsində qeyd olunan qeyd olunan linkə daxil olaraq qeydiyyatdan keçib, müraciət edə bilərsiniz.

Müraciət et