Çağrı Mərkəzinin Operatoru
Azərbaycan Mikro Kredit BOKT Son tarix: 22 May 2025
709
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Daxil olmuş zəngləri qəbul etmək, yüksək keyfiyyətlə cavablandırmaq;
  • Telefon zəngləri vasitəsilə ilə yeni müraciətlərlə və aktiv müştərilərlə əlaqələr qurmaq, məhsul, kampaniyalar və digər xidmətlər haqqında məlumatlar vermək;
  • Müştərilərlə əks əlaqə yaratmaq, müştəri məmnuniyyətini müəyyənləşdirmək və müvafiq hesabatları tərtib etmək;
  • Gündəlik iş fəaliyyəti haqqında hesabatları təqdim etmək;
Tələblər:
  • Ali təhsil;
  • Uyğun vəzifədə ən azı 6 ay iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dilində səlis danışıq bacarığı;
  • Rus dili biliyi ;
  • Microsoft Office proqramlarından istifadə etmək bacarığı; 
  • Səlis nitq qabiliyyəti;
  • Dinləmə və fikirlərləri dəqiq ifadə etmək qabiliyyəti;
  • Məsuliyyətli, təmkinli, komanda ilə işləmək bacarığı;

Bölgə: Bakı
İş günləri Bazar ertəsi – Şənbə

Vakansiya ilə maraqlanan şəxslər CV – lərini Müraciət et butonunda qeyd olunan elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Çağrı Mərkəzinin Operatoru” qeyd etməklə göndərə bilər.

Müraciət et