Çağrı mərkəzi üzrə operator
Liv Bona Dea Hospital Son tarix: 10 July 2025
1039
Vəzifə öhdəlikləri:
  • Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
  • Sistem üzrə zənglərin qeydiyyatının aparılması;
  • Şikayət, təklif və tövsiyyələrinin dinlənilməsi və ya müvafiq şəxsə yönləndirilməsi.
Tələblər:
  • Ali və ya orta ixtisas tibbi təhsil;
  • Azərbaycan və Rus dillərini sərbəst bilmək ,İngilis dilində danışıq qabiliyyəti
  • Ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
  • Xoş səs tonu;
  • Məsuliyyətlilik və inkişafa meyillilik;
  • Stresə davamlılıq;
  • Emosiyalarını idarə etmə bacarığı;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı.
  • Müvafiq sahədə ən azı 1 il iş təcrübəsi 
İş şəraiti:
  • Növbəli

Əmək haqqı:

  • Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin olunacaq.
  • Azərbaycan Respublikası Qanunvericiliyinə əsasən rəsmi qeydiyyat

Müraciət üçün:

Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Çağrı mərkəzi üzrə operator” qeyd edərək Müraciət Et düyməsində qeyd olunan mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Müraciət et